torsdag 12 april 2012

Finns det intresse?

Har startat en grupp på facebook som heter "Vad va det du såg", tanken med den sida är att tipsa varandra om vad och var man har sett något som man inte ser så ofta från djurvärlden tex uggla, bäver, älg mm som verkar hålla till på ett och samma ställe.


För alla foto intresserade och djurintresserande är det alltid kul att få tips och idéer på var man kan bege sig för att få se sådant man sällan ser. Bilder är självklart även välkommet och även bilder på sånt man inte ser så ofta men kanske bara sett det av en tillfällighet!


Gå gärna med och dela mer erhttps://www.facebook.com/VadVaDetDuSag


Trevlig helg!

8 kommentarer:

Kristina sa...

Hejsan! Riktigt fina bilder du tar, så duktig vill jag också bli :)Jag blir mycket inspirerad av dina bilder! Du får gärna kika in på min sida om du vill! Jag började fota nu i januari så jag lär mig för fullt!
Mvh Kristina

Kristina sa...

Hej igen! Glömde säga vad min sida heter.... livetgenomkameralinsen.blogspot.com
:)

Lindsjö taxar sa...

Det var ju en kul grej o intressant. Jag är inte med på FB men många andra är det ju :-)
Fin bild, tänk att se en sådan!

Fjällripan sa...

En riktigt bra ide! Tyvärr är jag inte aktiv på fb, men im det ändrar sej så går jag också med :) Jättefin bild på bävern!!

Helma sa...

Hello LindaElm,

this is a beaver? I saw one last Sunday with us at the park. I do not have a facebook, but come here occasionally read or tips you have.

Greetings, Helma

Lalockert sa...

Så utrolig søt! :)

Ingemar Pettersson sa...

Hej Linda!
Bilden på bävern är helt otrolig, en av de bästa som jag någonsin har sett. Skall titta förbi FB.
Ha en fin helg!
/Ingemar

ZielonaMila sa...

The nature is marvellous, nice photograph. I am greeting