lördag 11 februari 2012

Black and white!

Tror jag kommit på varför mitt fågel ställe inte är lika väl besökt som förut. Som jag nämnt tidigare har jag sett mystiska spår vid mitt ställe. Igår fick jag nog svar på varför. Var väldigt mycket spår. När jag var på väg hem så fick jag inte bara se en utan minst fyra. Dom har nog även befunnits runt omkring mig då dom kom fram från nästan samma ställe som jag kom ner från.




Dock hör dom ju väldigt bra och var på långt avstånd!





Önskar er en fin lördag!

8 kommentarer:

Lindsjö taxar sa...

Grattis till rävbilderna! De brukar vara skygga och inte visa sig så lätt. Lite ovanligt att fyra stycken visar sig. Vi skall jaga räv nästa lördag.

Magic Moments sa...

De rävar var inte så rädda av sig.Men vad kul att du fick de på bilderna.De var jätte fina..Önskar dig en trevlig lördag

Lisa Gordon sa...

A wonderful series of images Linda!
I especially love the birds.
So perfect in black and white.

Sending you wishes for a wonderful weekend!

Berto Garcia sa...

Que fotos mas espectaculares ...maravillosas..feliciddes por el blog

Mimmi sa...

Vilken underbar bild serie du har lagt upp :)
härliga bilder att få titta på :)
kram :)

Den Ofrivilliga Bloggaren sa...

Levande bilder! Vackert fångat!
kram E

AnnaKK sa...

Men vad KUL att få se rävar på det där viset, mitt på ljusa dagen och mot den vita snön!! :-D Då är det sannerligen bland de tjusigaste naturfotomotiv man kan tänka sej!!!

Helma sa...

This really super black / white photographs of the crested tit. Really beautiful. Unfortunately I have never seen a crested tit ontmoer, but someday I will see this.

Greetings, Helma