onsdag 8 februari 2012

Testpilot!

Har blivit test pilot för Remby. Så har pysslat ihop ett av mina kort med ett av mina citat. Va ett väldigt enkelt program att använda smidigare än ps. Dock inga special effekter för texten som jag skulle vilja ha. Men är ju kul att få testa något nytt. Stör mig dock att det inte går att lägga inlägget centrerat. Detta ska testar i 10 dagar sen får vi väl se om det är något jag kommer fortsätta använda.. Gillar inte att det blir som ett "videoklipp"... Ska inte döma för mycket än är ju bara första försöket ;)

3 kommentarer:

Stefan Lindmark sa...

Åh, vilket grymt snyggt första inlägg med Remby! Och vilken fint komponerad bild också.

Jag tror att vi har sätt att få inlägget att bli som du vill. Titta in på remby.blogg.se så har jag gjort ett exempel till dig som visar hur det går att styra visningen!

AnnaKK sa...

Har inte hört talas om Remby innan, men det finns ju så många olika bildvisningsprogram och så där. Är man inte nöjd med det ena så finns det andra att prova istället, och det är ju finemang. Men förhoppningsvis får du detta till att funka så som du vill. :-) Jättefint foto!!!

Fotokarusellen sa...

Herlige farger og en lekker komposisjon. Et veldig vakkert bilde. Bravo! Ser ut til å være et bra redigeringsprogram, men det hjelper lite hvis utgangspunket ikke er bra.