torsdag 9 augusti 2012

Fjärilar - Butterflies

Först vill jag tacka alla för era fina kommenterar av mina macro bilder. Kul att höra att ni gillar dom då det är min favorit fotografering :) Tack!!!

Tycker ni om fjärilar?! Då tycker jag du ska ta dig ut där det finns tistel blommor vet tyvärr inte vad dom heter. Men blommorna är lilla och ser ut som små bollar ungefär ;) Mängder av fjärilar florerar runt dom och så verkar det även vara parnings tid för det leks och jagas mycket mellan dom nu :) På två dagar har jag fått väldigt mycket bilder på fjärilar av lite olika arter som jag tänkte visa upp.







Hemsidan uppdaterad med fler nya bilder och inte bara på fjärilar ;) http://www.lindaelm.com/

7 kommentarer:

Eva sa...

Dina bilder trollbinder verkligen en :)
Och inspirerar mig väldigt mycket.
Tack Linda!

Unknown sa...

Bellissime foto !!! L'ultima è la mia preferita! Complimenti e grazie per la meraviglia che susciti con le tue foto!

Klas sa...

#8 är en bild som tål att betraktas många ggr, den blir t o m bättre för var titt. Fjärilen är vacker till formen och har tjusig teckning, men det är nåt mer. Kanske för att du tog med blomman som med sin oskärpa skapar 3D-effekt? Hmm, så är det nog. Sa jag att ljuset oxå är är vackert? / Deerhunter

Lindsjö taxar sa...

Oh vad fina......svårt att fota dem..undrar ibland om de hör bra.
Jättebra jobb du gjort!!

Jack Trigger sa...

fantastiska bilder

Hans-Ove sa...

Härlig fjärilssamling du fick ihop. Visst är det spännande att fotografera fjärilar.

Ingemar Pettersson sa...

Hej Linda!
Vilka härliga fjärilsbilder.
Ha en fin dag!
/Ingemar