lördag 4 augusti 2012

Min lilla fotoutställning!

Igår var jag och satte upp några av mina kort på ett konditori här i stan Amarant. 
Är bekant med dom som äger det och frun köpte en tavla av mig för ett tag sedan. 
Så frågade om jag kunde få sätta upp några av mina kort där. 

Ska så småningom framkalla mer kort och byta ut dom vart efter. 
Tänkte försöka att både sätta ut kort efter årstiderna men även gruppera upp med tex porträtt ena gången och blommor andra gången osv... 
Får se hur det funkar att ha dom där och hur länge jag får ha dom. 
Är alla fall mycket tacksam över att ha fått möjligheten att visa upp mina kort mer allmänt.


4 kommentarer:

Lena Börjesson (Liisanantti) sa...

Vad roligt och vilken fin ide om byten. Lycka till :)

Lindsjö taxar sa...

Va kul! Det blir säkert jättelyckat!!

Klas sa...

Bra idé och det blir säker succé. / Deerhunter

Hans-Ove sa...

Det är kul att få möjlighet att visa upp sina bilder. Ett litet tips: Gör inte bilderna för små, gärna 50x70 cm. Rama in dem med passepartout och signera bilden. Det imponerar och ökar värdet betydligt/Hans-Ove