fredag 18 november 2011

Tack alla ni!

som lagt in kommentar på mitt föra inlägg. Väldigt tacksam för era ideer och tips. Har idag lärt mig hur man gör uppskärpning i ps som jag inte kunde innan. Jag sitter inte så mycket i ps och jobbar då jag gör det mesta i canons egna program. 


Jag kanske skulle lagt till i det förra inlägget att det är mest bilderna från dom manuella objektiven som bråkar med mig. Men visst är det även svårt att se på dom andra bilderna. Då jag bara har min laptop och min sambo en mindre funktionell stationär så brukar jag mest bara ta en titt på hans skärm när jag tycker min visar bilden fel från ett program till ett annat. Men har bestämt mig för att i första hand nu skaffa mig en skärm att koppla in i den bärbara så länge :) 


Så tack igen ni har lärt mig flera nya saker och är mycket tacksam för det! 

Innan uppskärpning!

Efter!


Ha en underbar helg alla :)

Inga kommentarer: